Ruda píše:Tak jsem před chvílí jsem mluvil s kamarádem co si pořídil pěknou W210 (neviděl jsem ji ale má mít efektní měňavou smaragdovou metalízu) a pustil se do prvního kolečka oprav a stabilizace technického stavu. Měl nějaký drobný technický problém s automatem, který mu hlásil počítač. Našel si po nějakém doporučení automatové "mágy" odkudsi z Nového Města na Moravě. Vůz si vyzvedl neopravený a nabouraný
Zkusíme s tím něco udělat, ale dost mě mrzí tenhle příšerný přístup, který bohužel není zdaleka ojedinělý a dá se řešit možná tak s nabitou zbraní
Kdyby v té naší prťavé republice dělal každý jen to co umí, asi bychom se měli příliš dobře.
...jo tak to bude asi o me
)
jenom poupravim: auto sem zatim nastesti neprevzal a cekam co bude zitra, jak se k tomu postavi. zatim je nechci zbytecne hanit i kdyz k par pochybenim uz doslo. uvidime.
jinak automat prepina obcas do nouzoveho rezimu (druheho typu - lze odblokovat jen diagnostikou).
na chybu neprisli, vyndali soupatkovou skrin, promerily ohmicky solenoidy a dali zpatky s tim, ze musi mit podrobny vypis diagnostiky (ja pouze vedel, ze je to nektery ze solenoidu).
- zatim to nechavam bez komentare...
btw, jen pro zajimavost, kolik tak muze stat orig predni naraznik s orig lakem? /mlhovka snad bude mit jen prasklou zarovku nebo urvanej kabel/