Stránka 2 z 5

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 26 čer 2013 09:34
od marko
Hlavně to auto bude nejspíš horký

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 26 čer 2013 14:31
od Ruda
Ty verze s hardtopem a bez volantu se vždykcy kradly nejvíc 8-)

mercedes_benz_500sl_r129_interior_sidestick_by_thegeekandtheeos-d4nkyyk.jpg

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 01 srp 2013 12:08
od Radek
Tak jsem se dozvěděl, že tohle se dá dnes koupit za 130tKč :shock: Jeden měch uchází, jinak snad OK. Kroutim hlavou. Neměl bych tu odvahu.

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 04 říj 2013 18:40
od deerhunter
Zdravim,

mel bych jeden maly dotaz a nechci kvuli tomu zakladat nove tema, nejedna se o nic zasadniho :

vedel by nekdo k jakym motorizacim a v jakych letech mela W124 petistupnovy automat ?

Diky moc.

Honza

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 04 říj 2013 21:23
od Ruda
Pod tím odkazem dole jsem našel ceník vozů a příplatkové výbavy od února 91. Nevím jak na tom byla 250 D Turbo a 400 E / E400. Ve zkratce to bylo možné najít u všech šestiválcových motorů se 4 ventilovou technikou na válec a třílitrových turbodieslech bez ohledu na karoserii. Pětistovku máme popsanou v článcích, nevím od jakého data byla "5 gang" standardem... tak aspoň tak :)

http://www.meinbenz.de/preislisten/w124 ... 191lim.htm

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 05 říj 2013 10:55
od deerhunter
Ruda : diky moc ! 8-)

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 01 lis 2013 12:26
od Ruda

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 09 lis 2013 09:32
od mtechnik
Zdravim Vas vsechny, jsem tu novy a chtel bych Vas poprosit o radu , mam zalibu v youngtaimerech a snazim se posbirat par zajimavych modelu kam bezesporu E500E patri, mam par zajimavych ( pro mne :D ) aut jako je 190 - 2,5 16 V EVo II , BMW M3 E30, BMW 745i Turbo E23 a pod ale stale mi tam chybi neco s cim muzu jezdit pohodlne a rychle a hlavne stylove a nic lepsi mne nenapada nez E500. Chvilku jsem zvazoval M5 E34 ale mercedes se mi libi vic. Momentalne mam na prodej nebo i vymenu A124 320 - 24 V Cabrio v krasnem stavu s malo kilometrama a jak se proda tak bych jel do E500 , kdyby ste vedeli o neakem peknem aute,s jasnou historii a udrzovanou dejte mi prosim vedet, jeste dotaz je lepsi pred FL nebo po ? Mam rad kdyz auta maji brzdy a podvozek lepsi nez motor a po fl mali lepsi brzdy a tak. Dekuji predem za info.

Tomas

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 09 lis 2013 14:10
od falco
Vítej! Jseš tu na dobrá adrese, w124.036 tady mnoho lidí velmi dobře zná.
Před FL má opravdu menší brzdy, v běžném použití nejde o nijak limitující záležitost. Na starších autech je pár specifikých dílů, které překvapivě nejsou stejné jako na jiných 500 z té doby a provoz dost prodražují. Samotného mne překvapilo, že třeba bimetal na 500E 1992 není shodný s dílem co se dával do 500SL nebo 500SE a stojí 4krát více než na ona auta. Jinak říct, co je lepší, asi nejde. Většina lidí to hodnotí subjektivně podle designu..

Co se týče EVO II, mužeš napsat nějaké informace? Jde o dost zajímavé a vzácné auto.

Re: Zajímavý auta v českých bazarech

OdeslatNapsal: 09 lis 2013 21:12
od mtechnik
Diky za objasneni, samozrejme nechci s autem zavodit, spise vlastnit a obcas se svezt . Evo 2 se objevilo u meho znameho ktery ho privezl z madarska ktery mal 2 kusy, jednu civilnou co mam ja s druhou jezdil okruhy. Mam konkretne kus 294 z 500. Ma najeto kolem 67000 km a je to uzasne auto. Kdyz to vidi neaky laik tak si mysli ze to je vytvor neakeho mladeho tunera ale znalci to oceni moc. Servis je moc narocny protoze nove veci nejsou, pouzite kvuli malemu poctu vyrobenych kusu taky nejsou. Chtel jsem koupi nove narazniky protoze moje byli uz jednou spravovane a v mercedesu mi sdelily ze uz to nedelaji ani na objednavku a kdyby aj jo tak predny a zadny naraznik by stal cca 11000 tis eur. Pak sem nasel nastesti na neakem nemeckem mercedes vrakovisty obe a stali "jenom" 3200 eur. Momentalne ho davam do dokonaleho puvodnyho stavu a taky bude stat v garazi obcas ho opatrne projedu. Hodim sem par foto. Auto malo v serii vyskove stavitelny podvozek, 235 koni z 2,5 litru, prevodovku getrag s opacnou jednotkou k sebe dolu, spoilery jsou stavitelne a je k nim manual na kterem okruhu j ktere nejvhodnejsi, auto ladil ayrton senna co mu taky pridava na exkluzivite. Je to zavodak ktery vznikl ako homologizacna serie na zavody dtm a dali tomu papiry aby to mohlo jet na cesty. Pridam i neake foto