pepas píše:no myslim že AIR matic měli v zakladu jen 8mi valce, a zbytek byl připlatková zaležitost, kdesi jsem četl že se da air matik považovat za spolehlivou věc.
Rozvody u 400 CDI se dělaji po 100tis ne? cena zavratna, mění se vše prý,
Na 320 se asi budou menit určitě až budou chrastit.
Nemám osobní zkušenot, toto je někde vyčtené tak asi tak
jinak určit bych šel do 320, sic jsem ji mel v masařce, ale tam se to jevilo jako dobrý motor
Ja se pokusim tedy zasvecene odpovedet...
W220 320 CDI kazdych 200 000 se doporucuje menit napinak rozvodoveho remene a podle potreby kluzne vedeni retez 500 000/klasika/
W220 400 CDI kazdych 100 000 nutna vymena kluzneho vedeni a napinaku a doporucuje se vymena rozvodu, ve 200 000km je vsak vymena rozvodu nutna..
rozvody si o to stejne ve 180 reknou samy... kdyz budes jezdit tak to nebude rachotit, ale na volnobeh je rachot volneho retezu dost na bobštajn
Ma kazda W220 AIrmatic - ANO vozy Sklasse 1998-maji vsechny Airmatic
Pocitej ze tlumice S ABC vydrzi min a bez ABC se tech 300 000km dokazou dozit..
Ono by nebyl problem vymenit je a dat tak tlumici jednotku ale je na to napojeno mnoho dalsich systemu
Proc Lezi na brise ci na jednom kole???
Nabizi se odpoved ze je to kvuli tlumici...ale drtiva vetsina poruch "lezici medved" je zpusobena zavadou na senzoru vysky kola /3500kc/
Proc se spatne zvedaji v zime... protoze zamrza voda srazena v systemu ve ventilech/ pred zimou nutno cistit/
Proc padaji na zadek..... Vicemene pro totez jako u proc se spatne zvedaji v zime
Co nejcasteji odchazi???
Vicemene drtiva vetsina poruch je zpusobena spatnym servisem ale za nektere proste ani spatny sevis nemuze...
1. Vaha vzduhu
2. senzor na kole
3. Senzor tlaku turba
4. senzor otacek kliky
5. Wandler/CDI/
vlozeno pozdeji- vrtule chladice s impulsnim rele
6. vstriky
7. prevodovka
8 tlumic
9. kompresor Airmatiku
10. KOROZE u typu 98-99
11. Turbo u typu 400
12. druhe turbo u typu 400
a na zaver si dame cenovou hitparadu W220 400CDI
Wandler 25000
Prevodovka 60 000
Turbo 55000
Servo 50 000
Tlumice 100000 vsechny
Kompresor 18 000
Senzor na kole 3500
SEnzor tlaku turba 950kc
Vaha vzduchu 8500kc 2x
ROzvody vcetne kluzneho vedeni 11000kc ae ta prace je mastna jako svin
Staci???
Moje volba 430