Stránka 2 z 2

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 20 dub 2010 23:45
od Ruda
sony: moje zkušenosti mi to dovolily napsat, a věř že na nich není nic k smíchu

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 21 dub 2010 21:17
od pepas
no myslim že AIR matic měli v zakladu jen 8mi valce, a zbytek byl připlatková zaležitost, kdesi jsem četl že se da air matik považovat za spolehlivou věc.
Rozvody u 400 CDI se dělaji po 100tis ne? cena zavratna, mění se vše prý,
Na 320 se asi budou menit určitě až budou chrastit.
Nemám osobní zkušenot, toto je někde vyčtené tak asi tak
jinak určit bych šel do 320, sic jsem ji mel v masařce, ale tam se to jevilo jako dobrý motor ;)

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 22 dub 2010 07:59
od Radek
...no já bych s tou spolehlivostí byl opatrnej, občas vidim v bazarech 211/220 s píchlym polštářem na břiše...

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 22 dub 2010 18:54
od dall
pepas: a nevis kdy tak to chrasteni nastava? orientacne

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 22 dub 2010 21:59
od pepas
To Dall. To bohuzel netusim, ale na 124 to dříve jak na 750000km nezačínalo :D No co jsem to mel na masařici tak na 200 to nic nedelalo, tak si myslim že těch 300 určitě to vdrží, no ale to je pouze má doměnka tak brát s rezervou ;)

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 27 dub 2010 23:09
od enougher
pepas píše:no myslim že AIR matic měli v zakladu jen 8mi valce, a zbytek byl připlatková zaležitost, kdesi jsem četl že se da air matik považovat za spolehlivou věc.
Rozvody u 400 CDI se dělaji po 100tis ne? cena zavratna, mění se vše prý,
Na 320 se asi budou menit určitě až budou chrastit.
Nemám osobní zkušenot, toto je někde vyčtené tak asi tak
jinak určit bych šel do 320, sic jsem ji mel v masařce, ale tam se to jevilo jako dobrý motor ;)


Ja se pokusim tedy zasvecene odpovedet... :shock:
W220 320 CDI kazdych 200 000 se doporucuje menit napinak rozvodoveho remene a podle potreby kluzne vedeni retez 500 000/klasika/
W220 400 CDI kazdych 100 000 nutna vymena kluzneho vedeni a napinaku a doporucuje se vymena rozvodu, ve 200 000km je vsak vymena rozvodu nutna..
rozvody si o to stejne ve 180 reknou samy... kdyz budes jezdit tak to nebude rachotit, ale na volnobeh je rachot volneho retezu dost na bobštajn

Ma kazda W220 AIrmatic - ANO vozy Sklasse 1998-maji vsechny Airmatic
Pocitej ze tlumice S ABC vydrzi min a bez ABC se tech 300 000km dokazou dozit..
Ono by nebyl problem vymenit je a dat tak tlumici jednotku ale je na to napojeno mnoho dalsich systemu

Proc Lezi na brise ci na jednom kole???
Nabizi se odpoved ze je to kvuli tlumici...ale drtiva vetsina poruch "lezici medved" je zpusobena zavadou na senzoru vysky kola /3500kc/
Proc se spatne zvedaji v zime... protoze zamrza voda srazena v systemu ve ventilech/ pred zimou nutno cistit/
Proc padaji na zadek..... Vicemene pro totez jako u proc se spatne zvedaji v zime

Co nejcasteji odchazi???
Vicemene drtiva vetsina poruch je zpusobena spatnym servisem ale za nektere proste ani spatny sevis nemuze...
1. Vaha vzduhu
2. senzor na kole
3. Senzor tlaku turba
4. senzor otacek kliky
5. Wandler/CDI/
vlozeno pozdeji- vrtule chladice s impulsnim rele
6. vstriky
7. prevodovka
8 tlumic
9. kompresor Airmatiku
10. KOROZE u typu 98-99
11. Turbo u typu 400
12. druhe turbo u typu 400





a na zaver si dame cenovou hitparadu W220 400CDI
Wandler 25000
Prevodovka 60 000
Turbo 55000
Servo 50 000
Tlumice 100000 vsechny
Kompresor 18 000
Senzor na kole 3500
SEnzor tlaku turba 950kc
Vaha vzduchu 8500kc 2x
ROzvody vcetne kluzneho vedeni 11000kc ae ta prace je mastna jako svin

Staci???

Moje volba 430

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 28 dub 2010 07:11
od dall
huráááá, diky moc za odpoved, s dovolenim preposlu

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 28 dub 2010 15:50
od enougher
dall píše:huráááá, diky moc za odpoved, s dovolenim preposlu

JEste jedna vec
Je treba dodrzovat vymeny oleje prevodovky...hlavne jsou nachylne CDI prevodovky...Automat totiz nema rad vysoky kroutak pri nizkch otackach

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 28 dub 2010 22:18
od pepas
S převodovkou mužu potrvdit. I u 320 byvaji velmi namahany.
U w210 je životnost AG kolem 200tis, mamut je ještě težši tak ta životnost vetší nebude. Tento typ AG se pouzval jen a pouze u 320 cdi na W210 a W220 takže koupě starší je sazka do loterije. (Kdyby nekdo chtl mam jednu špatně řadící skladem :D ma nová čidla dokonce, ale temi to nebylo)

Re: dotaz W220

OdeslatNapsal: 29 dub 2010 23:48
od enougher
pepas píše:S převodovkou mužu potrvdit. I u 320 byvaji velmi namahany.
U w210 je životnost AG kolem 200tis, mamut je ještě težši tak ta životnost vetší nebude. Tento typ AG se pouzval jen a pouze u 320 cdi na W210 a W220 takže koupě starší je sazka do loterije. (Kdyby nekdo chtl mam jednu špatně řadící skladem :D ma nová čidla dokonce, ale temi to nebylo)


No 200 000 tisic??? :shock:
200 000 kilometru na tachometru v Cesku mozna, protoze drtiva vetsina jsou stejne stazeny... o minimalne 200
Kamarad ma W210 320 CDI a az pri vymene oleje ve 360 000km mel spony ve filtru...ale skrin jde porad...
Strejda deal skrin na W220 500 pri 230 000km...ale on to moc nesetri naklada to jezdi svizne kazdou chvili kickdown atd