New User Part III.Zdravim vsechny na zdejsim foru a předem se chci omluvit za poměrně dlouhou odmlku způsobenou nedostatken času
Jak jsem zde před pár měsíci slíbil, tak teď činím........příběh nové W124 E500limited pokračuje...
První kilometry s W124 E500Limited a s prodejcem jménem "Helmut" probíhali až nezvykle klidně....jen mi neustále mi připomínal, že musím prvních cca 1500km jezdit poměrně opatrně...tzn. nevytáčet motor přes 3500ot/min a nepřekračovat 140km/h. Ploužili jsme se rychlostí 130km/h pomalým pruhem a Helmut mi vysvětloval funkce několika nových tlačítek, které v dosavadním SEC nebyly...např. vypínání ASR, funkce klíčku, ovládání topení a pod. Po chvíli mi v kapse zazvonil kilový mobil od D1.....volala sekretářka z kanceláře, že mám šéfa do 30 min vyzvednout v kanceláři v Auenstrasse. Tou dobou jsme byli s Helmutem cca 60km od Lipska. Na prvním sjezdu jsem se otočil a klidnou jízdou odvezl Helmuta zpět. Vědom si instrukcí a ceny(225tis.DM) jsem pro šéfa odjížděl velice zlehka....
Šéf už čekal před kanceláří a již z dálky mi gestikuloval, že si mám přesednout na místo spolujezdce
Usadil jsem se tedy na pravé sedadlo a pár minut čelal, než si "majitel" nastaví volant a sedadlo do paměťového bloku. Přetlumočil jsem mu instrukce od Helmuta ohledně "záběhu motoru" a vydali jsme se domů pro věci.....čekala nás cesta do maďarského Siofóku, kde byla naše dceřinná firma. Z domova jsem již řidil já i přes obrovské šéfovo nadšení....musel si prostudovat nějaké dokumenty. Kupodivu sem měl nabrat směr Mnichov, kde jsme měli vyzvednout nějakého pravníka, který měl jet s námi.
První desílky kilometrů probíhaly dle Hulmutovo instrukcí....140km/h...tempomat. Po cca hodině cesty šéd odložil dokumenty a začal zjišťovat funkce přepínačů....párkrát stáhl zadní roletu, nastavil si spolujezdce do paměti (vzadu nikdy neseděl) a řekl mi, ať na nejbližším parkovišti zastavím, že si do CD changeru v kufru chce dát CD....namontoval neskutečnou lahlůdku....Carl Orff...Carmina Burana. Musím říct, že jsem do té chvíle neslyšel lépe sladěnou audiosoustavu.....Carnegie Hall na kolech !!!
Po několika dalších kilometrech se šéf ke mě nahnul, podíval se na stav km(440) a řekl.... je na čase zjistit, co ta černá krasavice umí. Namítal jsem nutnost šetrného záběhu motoru...na to mi rěkl, že 440km stačí, že nemáme čas.
Co následovalo je asi všem co čtou tento příspěvek jasné.......letmý pohled do zpětného zrcátka, levý blinkr a kickdown........
To co se při rychlosti 130-140 stalo se nedá popsat....124ka brutálně podřadila na 3 a jako neřízená střela vyrazilu dopředu...150...160....170...180....190...200...210...220...230...240...255 to vše během pár vteřin a do toho na mne šéf křičí, ať na chvíli uberu, že jsem ujel telefonímu signálu (to už se stávalo i v 560SEC...tenkrát D1 fugovala do cca 220km/h). Zbytek cesty do Mnichova pokračoval poměrně ostře a já si užíval neskutečně opojný pocit závodníka F1 a nechápavé a závistivé pohledy plazících se řidičů, kterí vůbec netušili, jak je možné, že jim ten taxík tak rychle zmizel z dohledu.
Nakonec jsem dorazili do Mnichova a po pár telefonátech i do domu onoho spolucestujícího, který měl jet s námi. Co vám mám vyprávěl.....nádherná barokní vila zasazená do krásného parčíku s jezírkem....inu pán byl právník a podle domu a dvou dvougaráží asi dost bohatý.
Změna plánu nastala, jakmile JUDr. zahlédl auto, se kterým jsme přijeli. Kupodivu věděl o E500Limited více než my dva dohromady a jeho jiskřičky v očích dávali tušit, že to nebude žádný starý páprda z D, což se potrdilo, když z kapsy vytáhl dálkové ovládáání od garáží a vytálh rolety....padla mi brada ..Corvette, Porsche 911 T, Jaguár XJ-S, Omega Lotus !!!!!!!!!!!
JUDr byl totiž vášnivým řidičem a rozhodl se , že s námi v autě nepojede ale že vytáhne 911 a pojede souběžně s námi.
Dobře oba pánové věděli, jak se W124 E500 tehdy říkalo....Porsche Killer...nezbývalo tedy, než se o tomto tvrzení přesvědčit...vzsi vzít čisté plýnky a těšit se na nejlepší jízdu mého života.....TO BE CONTINUE