Stránka 14 z 14

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 28 led 2010 09:51
od reverence
nebo řeší, kam patří ty dva šroubky, co jim zbyly :lol:

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 28 led 2010 11:10
od Ruda
Honza: jak dlouho tam trvá výrobní proces? Je tam i lakovna?

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 28 led 2010 12:15
od Honza
To by spíš věděl asi Mario, ale můj odhad při vysokém podílu ruční práce, připravkových stanic ve svařovně, taktovaného dopravníkového systému a dávkového řízení přes vyrovnávací zásobníky v lakovně vzhledem ostatním modelům (G,Lagonda) je tak 72 hodin ;)
Lakovna tam je ;)

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 28 led 2010 12:52
od Ruda
Pokud vezmu v úvahu 18 minut na Octavii a 72 hodin na SLS, tak mi vychází že za čtyři vyrobené SLS jich stihnou v Bratislavě asi 1000 8-) To jsou zajímavý počty, trefil jsem se?

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 28 led 2010 13:10
od Honza
To asi každý mluvíme o něčem jiném, protože 18 minut může být v Bratislavě na Octavii II takt (každých 18 min. jedno auto), ale celkový výrobní čas je v Boleslavi na hlavních linkách kolem 40 hodin ;)

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 28 led 2010 16:38
od Derailleur
v bratislave skladaju VW a kazdy kto videl jak sa to robi by si to nekupil, zacinajuc u tych co to skladaju :D, gumove kladivo je tam viac vo vyrobnom procese pouzivane jak pri trabante-sladka nevedomost tych co to nevideli :lol: ...ale zase porovnavat octaviu a sls, jablka a hrusky :o

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 28 led 2010 16:54
od Honza
Nemyslím si, že výroba Octavie je neporovnatelná s výrobou SLS, protože auta se vyrábějí všude stejně, jen někde vynechávají někdteré operace. Například konzervaci dutin u Kia Ceed/Hyundai i30, protože mají záruku na celé auto 7 let místo 12 let na karoserii, jak je u konkurence, která tu konzervaci díky tomu dělat musí, obvyklé.
Ještě jsem se dočetl, že Magna-Steyr dodává okovanou karoserii a lak i konečná montáž je prováděna v Sindelfingenu, což musel z hlediska optimálního výrobního konceptu navrhovat opravdový idiot nebo zapůsobil tlak německých odborářů. Dost mi to z hlediska nákladů připomíná 18 dní na cestě přes Stuttgart u milované 500E/E500 :lol:

Co se týká té gumové paličky, tak bych si nedělal nějaké velké iluze. Já jsem přestavoval montážní a předmontážní linku na Audi Q7 v Bratislavě a pak jsem měl 4 roky na starosti koncepční plánování výroby ve Škodovce a můžu říci, že to slícování palicí (zavírání zadních dveří přes násadu atd...) je naprosto normální všude. Spolužák byl na praxi u Bentley a na konci montážní linky se to každému Arnage nebo Brooklands stávalo naprosto běžně ;)

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 29 led 2010 13:35
od Derailleur
AMG 123 8-)

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 11 bře 2010 14:05
od deerhunter
63 AMG bude nove jako 5.5 V8 biturbo 400 a 420 kW

http://www.autorevue.cz/mercedes-benz-s ... ym-motorem

Re: ///AMG

OdeslatNapsal: 12 bře 2010 09:46
od Honza
Už jsem z toho vytahal ty krásné obrázky 8-) Dík za to, že si u Daimlerů vysvětlují Downsizing tímto způsobem ;)