Stránka 7 z 7

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 19 kvě 2013 21:08
od KrtinaCZ
...ještě jsem zapomněl..... Rudo, měl jsi pravdu.....rádio je originál Nakamichi / Mitsubischi.....kombinace CD/Minidisc + Changer v kufru na 10 koleček "salámu". Jinak všem můžu s klidem auto z JPN doporučit. Byl jsem se po Evropě podívat v průběhu 10 let na cca 15 kousků a s klidným svědomím prohlašuji, že pokud bude někdo chtít " Deutsches Fahrzeug" takovém stavu, jako jsem si nechal dovézt já z toho dalekého JPN, stát bude min 25.000Euro. Důkladně jsme ho na servisu prošli a nenašli jsme kapičku oleje, nebo pavoučka rzi. Tomáš Štícha( náš specialista na "W124,W129 atd" říkal, že to ještě v životě neviděl....prý asi nejspíše nikdy nezmokl:) ...a objevili jsme japonské satelitní vyhledávací zařízení (bohužel bez aktivační karty :)a japonské automatické placení mýta!!!

Zatím zdar a .036 věčnou slávu:)

PS: objednal jsem si origo 17" LTD kola.....6.500,- + DPH za kus a ty 3-dílné AMG půjdou do světa....když už, tak už :)

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 20 kvě 2013 07:58
od Radek
Tak hlavně, že je to už doma! Přeji hodně šťastných kilometrů ;)

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 20 kvě 2013 20:42
od falco
At´ dobře slouží! Přivez jí někdy ukázat na nějaký sraz :-)

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 20 kvě 2013 21:45
od Ruda
Ať dělá jen radost, a doufám že ji někdy uvidím live. Dost často se Naka rádio používá jen jako řídící jednotka celýho soundsystému, takže tam asi budeš mít hodně zajímavou instalaci 8-)

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 21 kvě 2013 08:26
od capriclan
Já bych byl s těmi min 25 000 Euro trochu opatrnější... 8-)

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 21 kvě 2013 09:46
od marko
tak ať slouží.. taky se mi na tom ty malý aera moc nelíbí, spíš na 500E. No a jak je to s tou přestavbou? Kdy to bylo dělaný a kde to auto bylo vlastně prodaný nový?

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 21 kvě 2013 15:36
od KrtinaCZ
marko píše:tak ať slouží.. taky se mi na tom ty malý aera moc nelíbí, spíš na 500E. No a jak je to s tou přestavbou? Kdy to bylo dělaný a kde to auto bylo vlastně prodaný nový?



Zdá se, že je to vše originál...

Výroba 11/1992
První přihlášení v Hokkaido 1/1993
Reimport do Německa v roce 2012 a tam stál rok na Showroomu.

498...JAPAN - AUSFUEHRUNG
803...MODELLJAHRWECHSEL
991...WEITERE VERCODETE UND UNVERCODETE SONDERAUSFUEHRUNGEN SIEHE PRODUKTIONS-AUFTRAG I
992...WEITERE VERCODETE UND UNVERCODETE SONDERAUSFUEHRUNGEN SIEHE PRODUKTIONS-AUFTRAG I

Ten AMG "Paket" 991 + 992 je v JPN dodělávaný oficiálně (i volant má v kůži vyražená loga AMG), takže rozhodně žádná garáž a autogen:) Mám i spoustu různé dokumentace, ale bohužel v japonštině:( Napsal jsem do Stuttgartu, třeba zjistím víc k tomu Autragu.

Dnes jsem absolvoval STK..... 0 závad :P :P :P

Po řádném provětrání na "cečkách" jsem přesedl do svojí chrochtající Opel Vectra DTI......ach jo :roll:

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 21 kvě 2013 19:12
od marko
Tak zřejmě ty blinkry v blatníku byly i u JPN verzí a vysvětluje to i to zadní víko. Akorát FL byl až od '93, viz oranžový blikače v blatníku...

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 21 kvě 2013 20:21
od Honza
Ten kód 803 je jen modelová péče, která zavádí dílčí opatření každý rok. Jako třeba airbag spolujezdce v MP 1992 ;)

Re: Veteránské SPZ E500

OdeslatNapsal: 27 kvě 2013 06:55
od marko