E500 from sportgarage.cz

Moderátoři: MarioV8, Honza, Ruda

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Tommy-SGP v 15 říj 2009 00:05

r.v.1994, 48tis km, cena temer 800tis,
Přílohy
70097005722007122400100.jpg
9700572A20071224W00102.jpg
www.SPORTGARAGE.cz
Tommy-SGP
 
Příspěvky: 27
Registrován: 14 říj 2009 15:38

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Tommy-SGP v 15 říj 2009 00:08

r.v. 1991, 110tis km, cena 220tis bez dovozu, dph a cla
Přílohy
70097000312009082400100.jpg
9700031A20090824W00101.jpg
www.SPORTGARAGE.cz
Tommy-SGP
 
Příspěvky: 27
Registrován: 14 říj 2009 15:38

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Tommy-SGP v 15 říj 2009 00:16

rok vyroby 1993/11, 145tis km, auto melo tukanec na zadek a ve 142tis km se repasovala nebo jinak opravovala prevodovka, cena 275tis vc dovozu a vsech poplatku
Přílohy
e500 seda.jpg
e500 seda 1.jpg
www.SPORTGARAGE.cz
Tommy-SGP
 
Příspěvky: 27
Registrován: 14 říj 2009 15:38

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Tommy-SGP v 15 říj 2009 00:30

limited, r.v. 1994, najeto 52tis km, cena 300tis plus dovoz, tady je VIN: WDB1240361C157802
Přílohy
e500 limited.jpg
e500 limited 1.jpg
www.SPORTGARAGE.cz
Tommy-SGP
 
Příspěvky: 27
Registrován: 14 říj 2009 15:38

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Honza v 15 říj 2009 09:12

Mě osobně se líbí ta černá 1991, ale už doma jednu mám. Sice má najeto podstatně víc, ale pořídil jsem jí před čtyřmi lety a i když je s ní občas starost, tak jí mám moc rád :)

Obrázek

Pokud si chceš takové auto dovézt, tak se tu určitě najde dost lidí, kteří mají dostatek zkušeností s .036, aby fundovaně poradili a všichni budeme moc rádi, když se řady majitelů těchto krásných aut v ČR budou rozšiřovat. Je to hodně specifické auto a jeho provoz a údržba ja v našich podmínkách relativně složitá. Proto je potřeba se zajímat o servisní historii, která alespoň částečně dokáže případného kupce připravit na to, co ho může potkat. Ceny některých dílů jsou opravdu vysoké a neodborné zásahy do elektroniky zapalování (auto např. pojede i s jednotkou z W140, která stojí polovinu, ale zaručeně ne tak, jak by mělo) nebo velice časté nahrazování nivelace zadní nápravy konvenčním podvozkem, který ovšem není schopen autu zaručit tu pověstnou ovladatelnost .036. Takových "špeků" je tam docela dost a jejich náprava může znamenat finanční sebevraždu. Dalším problémem je servis v naší zemi, protože to skoro nikdo neumí a je k tomu potřeba i technika, která se v našich servisech (i autorizovaných) nevyskytuje.

Pokud bude potřeba, tak se budeme snažit poradit, protože o tom toto fórum konec konců je :)
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Tommy-SGP v 15 říj 2009 10:44

myslim ze co se tyka servisu tak to pro me problem neni, jsme schopni servisovat takove auto, kolega je super sikovnej a mercedesa uz mel, dokonce k nemu na servis i e500 jezdilo. V tuhle chvili jsme se trosku zblaznili do mysaku, ale radi by jsme si udelali radost i nejakou klasikou, takze uvidime do budoucna, kazdopadne nase nabidka plati, radi nekomu udelame radost a tohle krasny auto dovezeme z japonska. Jinak hezka fotka, bydlim od tud asi 250 metru :lol:
www.SPORTGARAGE.cz
Tommy-SGP
 
Příspěvky: 27
Registrován: 14 říj 2009 15:38

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Ruda v 15 říj 2009 12:11

Tommy: Ona ta 500E nebo E500 je krásná, ale jak tu capri před časem napsal, to auto musí člověk chtít ne na 100 % ale na 200%. Ceny těch aut můžou být (a tím myslím odkudkoliv) zajímavé, ale za účty ze servisu by se nemusel stydět lecjaký supersport. Naprosto chápu obezřetnost, s jakou se musí přistupovat k nabídkám a jak opatrně se to auto musí kupovat - tohle auto co tak dobře maskuje rychlost je v kufru druhýho dřív než nový zuby, dá se velmi "efektně" dohromady z dílů sériové 124 "za pár peněz" a proto jakákoliv změna oproti originálnímu stavu budí pozornost (těch poznávacích znaků je hodně, stav a výbava auta musí odpovídat VINku, řada věcí je viditelná už jen z fotek, přechod na E model v souladu s r.v. - můžeme se rozepsat). To vše jednak proto, že nejžádanější je vždycky originál (ať už 500E nebo E model) a za druhé proto, že člověk který si auto kupuje pro tolik milované jízdní vlastnosti pak přijde zkrátka. Díval jsem se na tvoje stránky a pochopil jsem že tvoje parketa je jinde - neber to jako mudrcování, třeba jako jiný úhel pohledu který by tě mohl zajímat. Budu rád pokud se skromá řadu majitelů 036 rozroste o další krásný kousek ;)
Uživatelský avatar
Ruda
Administrátor
 
Příspěvky: 2041
Registrován: 23 kvě 2008 10:55
Bydliště: Brno

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Tommy-SGP v 15 říj 2009 12:38

presne tak, nase parketa je jinde, ale hodne pokukujeme po tomhle aute, kazdopadne kdyz by jsme neco kupovali, radi se poradime.
www.SPORTGARAGE.cz
Tommy-SGP
 
Příspěvky: 27
Registrován: 14 říj 2009 15:38

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Fridrich v 16 říj 2009 15:31

Honza píše:Mě osobně se líbí ta černá 1991, ale už doma jednu mám. Sice má najeto podstatně víc, ale pořídil jsem jí před čtyřmi lety a i když je s ní občas starost, tak jí mám moc rád :)

Obrázek

Pokud si chceš takové auto dovézt, tak se tu určitě najde dost lidí, kteří mají dostatek zkušeností s .036, aby fundovaně poradili a všichni budeme moc rádi, když se řady majitelů těchto krásných aut v ČR budou rozšiřovat. Je to hodně specifické auto a jeho provoz a údržba ja v našich podmínkách relativně složitá. Proto je potřeba se zajímat o servisní historii, která alespoň částečně dokáže případného kupce připravit na to, co ho může potkat. Ceny některých dílů jsou opravdu vysoké a neodborné zásahy do elektroniky zapalování (auto např. pojede i s jednotkou z W140, která stojí polovinu, ale zaručeně ne tak, jak by mělo) nebo velice časté nahrazování nivelace zadní nápravy konvenčním podvozkem, který ovšem není schopen autu zaručit tu pověstnou ovladatelnost .036. Takových "špeků" je tam docela dost a jejich náprava může znamenat finanční sebevraždu. Dalším problémem je servis v naší zemi, protože to skoro nikdo neumí a je k tomu potřeba i technika, která se v našich servisech (i autorizovaných) nevyskytuje.

Pokud bude potřeba, tak se budeme snažit poradit, protože o tom toto fórum konec konců je :)


A také co jsem vypozoroval z mobile.de apod často dávají světla z obyč 124.
Jakou funkci má nivelace zadní nápravy, kromě vyrovnávání světlé výšky vozu ?
Fridrich
 
Příspěvky: 92
Registrován: 01 črc 2009 23:20
Bydliště: Köln

Re: E500 from sportgarage.cz

Odeslatod Honza v 16 říj 2009 15:43

Nivelace má právě tuhle funkci, ale problém je v tom, že podvozek pro tohle auto se bez ní stejně jako u dárcovské R129 500SL nevyráběl, takže neexistuje funkční náhrada s konvenčním provedením. Dokonce i podvozky od úpravců jako je Brabus jsou uzpůsobeny této funkci, ale to nezabrání "domácím kutilům" s vidinou jakéhosi sportovního charakteru, který ten originální podvozek nemá jen v případě, že je totálně vydechlý, vzít do rukou autogen a jakási pera a tlumiče z nějakého dostupného vraku, který je v lepším případě Mercedes a nabastlit tam tuhle šílenost, kterou to auto trvale zdevastují.

Cenová problematika renovace nivelace zase není tak hrozná, protože člověk nemusí objednávat díly u místních zastoupení, takže nákupem v cizině u dealera Mercedesů ušetří 30-50%.
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Fórum E500

Kdo je online

cron