Problémy se zapalováním

Moderátoři: MarioV8, Honza, Ruda

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Jack_320E v 04 kvě 2009 20:05

Napis seznam dilu co si menil na tom zapalovani, kompletni, vcetne sroubku ( if any )
studenej start OK?, jak dloho po ohrati mas problem? pokazde, nebo jenom nekdy?, jak vypadaj svicky po delsi jizde cca 20 km, stalou rychlosti, motor vypnout okamzite, nenechat bezet na volnobeh. svicku vyndat.
backfires always?, jak dlouho po startu ( studenyho motoru ). Pokazde kdyz je problem, nebo jenom nekdy? ( backfire )
Jack_320E
Rezident
 
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2008 18:49

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Honza v 04 kvě 2009 20:26

Tak vyměněno je následující : Váha vzduchu (Air-Mass-Meter), horní kabelový svazek motoru (Engine upper wiring harness), obě cívky (both ignition coils), baterie (Bosch 95Ah) a svíčky jsou nové Bosch s hvězdičkami podle OPC.
Auto se chová tak, že za studena chytí na první otočení a běží pěkně. Po zahřátí na provozní teplotu (cca. 85°C) jede auto ještě tak 10 min. normálně a pak najednou začnou otáčky kolísat a když přidám plyn, tak se to nejdřív pomele a podusí a pak to akceleruje, ale ztratí to tak půlku výkonu. Svíčky vypadají jako nové, ale můžou být upálené zevnitř. Už se mi to párkrát takhle na jaře po zimním spánku stalo, ale vždycky pomohla výměna svíček a všechno bylo OK. Tentokrát to nepomohlo :(

VIN máš v SZ

Dík :)
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Jack_320E v 04 kvě 2009 20:39

Kdyz se to stalo predtim, byly priznaky uplne stejne jako jsou ted?, jde mi hlavne o backfiring? jak dlouho po startu to zacne?
Jack_320E
Rezident
 
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2008 18:49

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Honza v 04 kvě 2009 21:01

Příznaky byly stejné. Asi 10 minut po zahřátí na provozní teplotu se to totálně rozhádá. Na volnoběh lítají otáčky nahoru a dolu a při rozjezdu se to nejdřív trochu přidusí a pak to vyrazí, ale má to podstatně menší sílu než normálně. Do chvíle než se to začne hádat to běží krásně a akceleruje přesně tak, jak má. Od studeného startu přes dosažení provozní teploty cca.85°C ještě chviku cca. 10 minut běží a pak se to sesype.
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Jack_320E v 04 kvě 2009 21:22

Myslim ze vim co mas za problem. Resil jsem presne to samy na 1991 SL500. ten crank sensor o kterym si psal v sz, sice nekdy dela problemy, ale ty jsou zpusobeny spotnou vzdalenosti mezi sensorem a pulse ring. staci podlozit 0.2mm - 0.6 mm podlozkou a znovy namontovat, aje to ok. to ovsem podle vseho neni tvuj problem.

Budes muset koupit nasledujici:


A 119 158 01 88 x2 EUR 71.13 each
A 020 997 05 48 x2 EUR 2.20 each
A 119 158 02 31 x2 EUR 56 each
A 119 158 01 02 x2 EUR 114 each

u toho SL co bylo u me pred pul rokem jsme vymenili VSECHNO za cca 9000EUR dily a no progress!!!

Nakonec jsem se s tou mrchou zavrel na weekend v klidu v dilne a vzal vsechno od zacatku.
Kdyz sundas rozdelovace, tak za nima uvidis oranzovou placku s kulatym tesnenim ( O-ring ), kdyz je motor studenej, nekde za touhle plackou sedi par kapicek vody, proto motor startuje studenej OK. Jakmile se to ohreje, voda se zacne odparovat a postupne para prejde dopredu , kde je rotor. pak se to zacne hadat, backfire, atd. na tom sl sem ty rozdelovace mel sundany aspon 5x a nikdy jsem si ty kondenzace nevsim, az uplne zblizka jsou to mikroskopicky kapicky vody, nma posledni pokus :-). Zavade spociva prave v tech tesnenich kolem oranzovejch taliru za rozdelovacema, jsou opotrebovany hlavne teplotou. Je potreba motor koupit vsechny dily. POtom motor orhat na prov teplotu, sundat stary rozdelovace, palce, za palcema ty unasece, a potom ty oranzovy talire. Ti ze je motor ohratej ze vsechno za talirema odpari. Jeste je dobry tomu pomoct treba horkovzdusnou pistoli tak na 140 - 150 na par minut a opravdy dobre prohrat ty hlinikovy plochy za tem talirema. potom dej vsechno novy - make sure its bone dry!!! a melo by to bejt OK! nejdulezitejsi jsou tu novy talire a jejich tesneni. ty stary talire uz muzou mit pory a propoustej vlhkost!!

Zkus tohle udelat sice je to celkem 430 EUR, ale podle tvejch priznaku je to presne ono.
Good Luck.
Jack
Jack_320E
Rezident
 
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2008 18:49

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Honza v 04 kvě 2009 21:26

Díky moc. Ve středu snad bude čas převézt auto do jiné dílny a tam to zkusíme udělat :)

Když na to koukám, tak se jedná o tyto díly na obrázku : 14, 17, 20, 23

Obrázek
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Jack_320E v 04 kvě 2009 21:33

jj, jsem si jistej ze to pomuze, omlouvam se za preklepy, netbook ma malou klavesnici ;)
hlavne nezapomen teplo a sucho na celej job!!!

Good luck
Jack_320E
Rezident
 
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2008 18:49

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Honza v 04 kvě 2009 21:40

Díky moc za rady. Zkusím to objednat a pak se ukáže. Zní to logicky a ty rozdělovače už budou asi taky po těch hotový, takže budou nový :)
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod MarioV8 v 04 kvě 2009 22:54

Zdarec!

Proverim u nas a uvidime...
Uživatelský avatar
MarioV8
Administrátor
 
Příspěvky: 704
Registrován: 28 kvě 2008 18:55
Bydliště: Matka všech měst

Re: Problémy se zapalováním

Odeslatod Honza v 05 kvě 2009 14:07

Pro vaší informaci jsem si nechal zjistit ceny těchto dílů u M3000

A 119 158 01 88 - 2 607,-
A 020 997 05 48 - 81,-
A 119 158 02 31 - 2 062 ,-
A 119 158 01 02 - 4 192 ,-

Ceny jsou za kus včetně DPH a vzhledem k cenám od Jacka mě to moc nepotěšilo. Budu hledat dál.
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Fórum E500

Kdo je online

cron