Re: 500E / E500 v Čechách

Moderátoři: MarioV8, Honza, Ruda

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod capriclan v 23 črc 2010 12:37

Stejne plati moje okridlena veta ze porizovaci hodnota neboli koupe vozu je jen zlomek ceny co pak kazdyho ceka a pak se tu resi blbost za 8 nebo 11 tis,copak az odejdou katy nebo servopumpa nebo el.svazky kterych je tam bezpocet?
Uživatelský avatar
capriclan
Rezident
 
Příspěvky: 1034
Registrován: 25 čer 2008 20:27
Bydliště: kde domov muj

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod Fridrich v 25 črc 2010 09:18

Za sociála se nepovažuju, ale 8-nebo 11 mi přijde zrovna u tohodle jako celkem velkej rozdíl. Na svojí 320 jsem měl od původních majitelů-bastličů vanu na převodovce zprohýbanou a místo těsnění zabral lukopren. Koupil jsem v Mb pouze olej s filtrem a vanu použil starší nepoškozenou. Vše těsní, olej neprosakuje. Tuším, že to stálo kolem 2500Kč... Funkčně v tom není rozdíl jestli jsem to pořídil za 2500 nebo za 11. Na druhou stranu samozřejmě chápu, že ne každý má možnost patlat se s tím doma.
Fridrich
 
Příspěvky: 92
Registrován: 01 črc 2009 23:20
Bydliště: Köln

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod Honza v 25 črc 2010 09:46

Já to beru tak, že chybami se člověk učí. Moc rád bych si to opravoval sám, ale nějak na to není čas a ani není kde :(
Je pravda, že specifické díly jsou drahé, ale já sám bych je třeba díky politice místních zastoupení v ČR nikdy neobjednal, protože mě v Německu u dealera MB budou stát 3/4 až polovinu. Z hlediska servisu mě na těch místních autorizovaných štve, že tahle stará auta neznají. Vím, že je to neživí, ale na západě je to naprosto běžná věc. Jako příklad uvedu poslední výměnu oleje v M3000, kdy tam hoši bez okolků nalili Castrol longlife 2 0W30, který patří tak do TDI. Myslím, že to ani neudělali proto, že stojí cca. 400Kč/litr (a je jich tam 8.5), ale spíš z lenosti nebo blbosti :(
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod Fridrich v 25 črc 2010 11:53

Tak s tím olejem je to víc než smutné, že si neporaděj ani s takovou základní věcí.
Přitom v 90. letech tady museli spoustu podobných aut prodat jako nových.
Fridrich
 
Příspěvky: 92
Registrován: 01 črc 2009 23:20
Bydliště: Köln

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod Honza v 25 črc 2010 12:08

Jenže problém je, že lidé, kteří to tehdy servisovali, jsou už dávno pryč a to je ten rozdíl oproti německým rodinným podnikům, kde není fluktuace jako v pražské hospodě :(
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod petrD v 25 črc 2010 16:11

Honzo, mas pravdu, v tomhle asi bude zakopanej pes. Ceska vychcanost, a fluktuace zabiji jakykoliv servis v cesku. Ja na svem SECu mam uz tolik issues ze me hanba fackuje ale v cechach to do ruky nikomu nedam... tu starou lancii taky radsi servisuju v NL, sice ten clovek na hodinu bere 40 eur, a jeste mu musim pomahat, ale je to skutecne machr a clovek na urovni (a clen technicke rady Lancia klubu NL), i kdyz ma kutloch jako nejaky garaznik v CR. Dluzno dodat ze je i celkem mlady, ale zna a umi remeslo jak starej machr.
petrD
 
Příspěvky: 52
Registrován: 21 črc 2009 11:01
Bydliště: Praha/Amsterdam

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod dall v 25 črc 2010 21:00

dam taky k dobru historku, ktera se prave dnes uzavrela. vykoupil jsem protiuctem Ducato TD, s tim, ze kouri a ma na volnobeh nepravidelny chod a sveril to fiat servisu. zkusili vstriky, tlaky, vymenili filtr, hadicky, zkoukli turbo, vacku, ventily, a milion dalsich veci a pry je spatne cerpadlo. OK, poslali jsme cerpadlo na opravu, vratilo se jen serizene a ze mu nic neni, namontovano, samozrejme zadna zmena stavu... tak borci prosli vyse psane jeste jednou a s tim, ze to neumi opravit mi auto vratili, tucna faktura samozrejmosti. ve stavu znacneho nasrani jsem to v patek privezl mistnimu garazistovi, dnes mi vola ze hotovo, vsechny vstriky spatne, vymenil je, motor de krasne... ti kreteni znackovi na to maji pristroj a stejne to nepoznaji, ze ty striky sou spatne... v pondeli na ne vletim, na lemply :evil: :evil:
Uživatelský avatar
dall
Rezident
 
Příspěvky: 1262
Registrován: 25 čer 2008 22:49
Bydliště: Old City

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod MarioV8 v 28 črc 2010 18:53

Takto jsou opravdu kreteni.
Uživatelský avatar
MarioV8
Administrátor
 
Příspěvky: 704
Registrován: 28 kvě 2008 18:55
Bydliště: Matka všech měst

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod Radek v 29 črc 2010 07:16

Já jsem měl tři dny auto v servisu kvůli závadě plnícího tlaku a nic nezjistili, doporučili výměnu ERG ventilu a včera jsem to odvezl Honzovi do Autotechnologi, kterej během asi pěti minut zjistil, že na hadici sání je trhlina asi 5 cm. Tak to tady prostě chodí, bohužel... :evil:
Uživatelský avatar
Radek
Rezident
 
Příspěvky: 1237
Registrován: 26 čer 2008 09:03
Bydliště: Jesenice

Re: 500E / E500 v Čechách

Odeslatod Pouchaz v 30 črc 2010 09:39

to Radek:

Presne tuto zavadu jsem mel take cca pred tydnem. V Bosch sevise mi rekli, ze je to regulator turba a egr ventil, oprava cca 20tkc. Ve vystupnim protokolu bylo napsano ze kontrolovali hadice. Auto jsem odvezl k byvalemu technikovi MB a ten za 20 min diagnostikoval vadnou hadici (cca 4 cm otvor) oprava 2100 s origo diagnostikou i dily...

Napr loni nam na Mondeu v jinem Bosch servisu repasovali trysky a cerpadlo za cca 80tkc a chyba nakonec byla v soucastce za 890kc... :(
Uživatelský avatar
Pouchaz
Rezident
 
Příspěvky: 501
Registrován: 26 čer 2008 06:41
Bydliště: Praha, Zábřeh

PředchozíDalší

Zpět na Fórum E500

Kdo je online

cron