Souhlas s Joem, ze kazda generace mela svy rozmery rafku, tedy driv prumery o neco mensi nez ted... u me to nebylo az tak moc vekem, vzdycky se mi libily spis decentnejsi prumery ... jako obecne vetsi, jsem na kola uchyl, ale ne zadny ukrutnosti... zalezi proste na konkretnim modelu......treba markovy 18ky jsou pro me na W202 maximum, na ni vypadaji jeste porad vyborne, osobne by mi ale stacily v tomhle designu 17ky, 19 uz by bylo na W202 moc, proste mi to k tomuhle konkretnimu modelu moc nejde.....
Petikilo je exkluzivni a vyjimecna zalezitost, Honzovy 19ky tohle vsechno mnohokrat podtrhuji a posouvaji tu karu jeste uplne jinam, sedi to na ni, je to pecka, ale mymu srdci a citeni uz je to proste trochu vzdaleny, tezko se to popisuje....pro me ma petikilo neskutecny charisma i na 16kach pulmesicich bez jakychkoli uprav a to samy mam s Limited 17kama, proste mi to sedi jak prdel na kastrol, funguje to jako celek s celkovym designem toho auta (long live Bruno !
) ....... jinak fakt nemam vubec problem mit na ctyrce 15ky, ty balony to auto vubec nedegradujou, ale hrozne moc zalezi na designu rafku, z patnactek pavucin se mi zveda kufr, ale treba kanaldekly jsou uplne jina liga i v tomhle rozmeru..........jinak postupne se to posunuje - od masarky vejs uz jsou 16ky na E-klasse naprosty minimum, na poslednim E uz bych nesel pod 17 ...