Stránka 2 z 3

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 24 lis 2009 16:33
od Honza
Ta světla a blinky jsou asi důsledek sladění s tím netradičním lakem, ale ty výfuky bylo i tehdy možné dostat v kulatém provedení ;)
Obrázek

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 24 lis 2009 18:43
od Radek
Tady ta série fotek k výročí 40 let AMG je vůbec prapodivná, je tam C36 AMG s paketem, kterej měla výhradně až C43 a navíc v látce a C36 i C43 měly sériově kůži...
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/RkC9zc0o92I/AAAAAAAAJsk/-bWvTtg0r6o/s1600-h/Carscoop_40AMG_7.jpg

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 24 lis 2009 18:50
od Honza
Oni tyhle auta vdepozitářích nemají, takže prostě na to focení něco sehnali, ale já jsem Hammer viděl vždycky s kulatými koncovkami. Možná je to s Faceliftem, protože na fotkách W124 E60 Limited AMG jsou zase jen hranaté :?

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 24 lis 2009 18:57
od Radek
Honza: Takže tuňink :lol: Pravda je, že jsem na www.w202-freunde.de už viděl C180 v dorazu s AMG pakáží, takže Sonderaustattung musela stát jako druhý C180 :D

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 24 lis 2009 22:01
od capriclan
ja sem ujetej na hranaty koncovky no 8-) ,jinak C 36 AMG sem videl v latce taky,ale ruce do ohne za to nedam :mrgreen:

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 30 pro 2009 01:22
od Derailleur
:idea: mne sa natych autach najviac paci technika, hammer exterier mi na 4ku nesedi,predne sedadla su bomba az na pozdlzne presivanie, to mi pride ako taxi kozenka
:shock: najviac ma stve ked auto chce vyzerat dokonale a stierace/ostrekovace svetiel si idu kazdy po svojom (vid cierny sedan) :)
inak kazdopadne bomba 8-)

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 07 lis 2011 15:18
od Ruda
Co je pravdy na tom, že E. Melcher použil k zástavbě do Hammeru motor V8 (5,6l) M117.968 a 32V hlavu vlastní výroby podle vzoru V8 motoru od Porsche (použitý v 928) se vstřikováním Bosch K, L nebo LH-Jetronic, jiný? Jedná se mi alespoň o přesnější specifikaci nepřevrtávaného motoru.

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 08 lis 2011 20:24
od Honza
E. Melcher vyvinul DOHC hlavy sám. Porsche 928 přišlo s 32V technikou poprvé (kupodivu) pro americký trh v roce 1985 a pro zbytek světa až v roce 1987. Mutací AMG V8 DOHC motorů je několik, ale v prvním je KE-Jetronic. Dalším krokem bylo použití hlav z M119 a nakonec přišlo na řadu i převrtání M119 v kombinaci nejdřív s KE-Jetronic a následně LH-Jetronic.

Obrázek
Obrázek

A nakonec přehled provedení motorů
http://nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exote ... p?id=46343

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 09 lis 2011 22:59
od Ruda
Díky Honzo za specifikaci Honzo, ten německý článek vypadá hodnotně, až na to přijde řada asi bych tě požádal o pomoc s překladem. 928 se při zmínkách objevuje častěji, mimojiné prý měl být v Hammeru použit pár katalyzátorů z S4..

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

OdeslatNapsal: 10 lis 2011 23:26
od Honza
Ony tyhle malé společnosti používají všeobecně všechno, co je na trhu, takže těch katalysátorům bych se nedivil, ale až od začátku 90.tých let, protože pro Hammer 5.0 a 5.6 32V to nebylo téma. Tehdy na exhalace sral pes a dle mého to bylo dobře, protože dneska si hrajeme na "čistou" Evropu, což je vzhledem k exhalacím průmyslové výroby ze států, které takové normy nemají jen buzerace. Dost pochybuji o tom, že Melcher vzal hlavu z 928, která byla tehdy pod drsným vývojovým utajením... Kažopádně bych jeho inspiraci viděl daleko víc v jeho oblíbených motorkách ;)