W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Moderátoři: MarioV8, Honza, Ruda

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Honza v 24 lis 2009 16:33

Ta světla a blinky jsou asi důsledek sladění s tím netradičním lakem, ale ty výfuky bylo i tehdy možné dostat v kulatém provedení ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Radek v 24 lis 2009 18:43

Tady ta série fotek k výročí 40 let AMG je vůbec prapodivná, je tam C36 AMG s paketem, kterej měla výhradně až C43 a navíc v látce a C36 i C43 měly sériově kůži...
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/RkC9zc0o92I/AAAAAAAAJsk/-bWvTtg0r6o/s1600-h/Carscoop_40AMG_7.jpg
Uživatelský avatar
Radek
Rezident
 
Příspěvky: 1237
Registrován: 26 čer 2008 09:03
Bydliště: Jesenice

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Honza v 24 lis 2009 18:50

Oni tyhle auta vdepozitářích nemají, takže prostě na to focení něco sehnali, ale já jsem Hammer viděl vždycky s kulatými koncovkami. Možná je to s Faceliftem, protože na fotkách W124 E60 Limited AMG jsou zase jen hranaté :?
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Radek v 24 lis 2009 18:57

Honza: Takže tuňink :lol: Pravda je, že jsem na www.w202-freunde.de už viděl C180 v dorazu s AMG pakáží, takže Sonderaustattung musela stát jako druhý C180 :D
Uživatelský avatar
Radek
Rezident
 
Příspěvky: 1237
Registrován: 26 čer 2008 09:03
Bydliště: Jesenice

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod capriclan v 24 lis 2009 22:01

ja sem ujetej na hranaty koncovky no 8-) ,jinak C 36 AMG sem videl v latce taky,ale ruce do ohne za to nedam :mrgreen:
Uživatelský avatar
capriclan
Rezident
 
Příspěvky: 1034
Registrován: 25 čer 2008 20:27
Bydliště: kde domov muj

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Derailleur v 30 pro 2009 01:22

:idea: mne sa natych autach najviac paci technika, hammer exterier mi na 4ku nesedi,predne sedadla su bomba az na pozdlzne presivanie, to mi pride ako taxi kozenka
:shock: najviac ma stve ked auto chce vyzerat dokonale a stierace/ostrekovace svetiel si idu kazdy po svojom (vid cierny sedan) :)
inak kazdopadne bomba 8-)
Derailleur
Inventář
 
Příspěvky: 253
Registrován: 22 črc 2009 11:30
Bydliště: Slovensko

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Ruda v 07 lis 2011 15:18

Co je pravdy na tom, že E. Melcher použil k zástavbě do Hammeru motor V8 (5,6l) M117.968 a 32V hlavu vlastní výroby podle vzoru V8 motoru od Porsche (použitý v 928) se vstřikováním Bosch K, L nebo LH-Jetronic, jiný? Jedná se mi alespoň o přesnější specifikaci nepřevrtávaného motoru.
Uživatelský avatar
Ruda
Administrátor
 
Příspěvky: 2041
Registrován: 23 kvě 2008 10:55
Bydliště: Brno

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Honza v 08 lis 2011 20:24

E. Melcher vyvinul DOHC hlavy sám. Porsche 928 přišlo s 32V technikou poprvé (kupodivu) pro americký trh v roce 1985 a pro zbytek světa až v roce 1987. Mutací AMG V8 DOHC motorů je několik, ale v prvním je KE-Jetronic. Dalším krokem bylo použití hlav z M119 a nakonec přišlo na řadu i převrtání M119 v kombinaci nejdřív s KE-Jetronic a následně LH-Jetronic.

Obrázek
Obrázek

A nakonec přehled provedení motorů
http://nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exote ... p?id=46343
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Ruda v 09 lis 2011 22:59

Díky Honzo za specifikaci Honzo, ten německý článek vypadá hodnotně, až na to přijde řada asi bych tě požádal o pomoc s překladem. 928 se při zmínkách objevuje častěji, mimojiné prý měl být v Hammeru použit pár katalyzátorů z S4..
Uživatelský avatar
Ruda
Administrátor
 
Příspěvky: 2041
Registrován: 23 kvě 2008 10:55
Bydliště: Brno

Re: W124 300E 6.0L 32V AMG "Hammer" z Cannes

Odeslatod Honza v 10 lis 2011 23:26

Ony tyhle malé společnosti používají všeobecně všechno, co je na trhu, takže těch katalysátorům bych se nedivil, ale až od začátku 90.tých let, protože pro Hammer 5.0 a 5.6 32V to nebylo téma. Tehdy na exhalace sral pes a dle mého to bylo dobře, protože dneska si hrajeme na "čistou" Evropu, což je vzhledem k exhalacím průmyslové výroby ze států, které takové normy nemají jen buzerace. Dost pochybuji o tom, že Melcher vzal hlavu z 928, která byla tehdy pod drsným vývojovým utajením... Kažopádně bych jeho inspiraci viděl daleko víc v jeho oblíbených motorkách ;)
Uživatelský avatar
Honza
Administrátor
 
Příspěvky: 1604
Registrován: 23 kvě 2008 12:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Fórum E500

Kdo je online

cron