Home
Welcome to the Frontpage
Pravidla fóra PDF Tisk Email
Napsal uživatel Ruda   
Úterý, 31 Březen 2009 14:38

Vážení návštěvníci, jménem všech webmasterů i redakatorů buďte vítáni na veřejném Fóru E500 !

Nenechte se zmást zdánlivě jednoznačným názvem "E500". Ano máme to auto rádi, ale není to zdaleka celý svět. Je tu spousta jiných krásných aut a spousta jiných, zajímavých příběhů, zdaleka ne jen o automobilech. Stojí za to, něco se o nich dozvědět. Uznáváme vkus a názor druhého a vážíme si každého zajímavého podnětu, který můžete vy, jako nový člen fóru přinést.
Aktualizováno Úterý, 04 Květen 2010 09:01
Celý článek...
 
Lamborghini Espada PDF Tisk Email
Napsal uživatel Honza   
Pondělí, 01 Březen 2010 09:51

Je s podivem, jakou roli hraje náhoda i v těch nejkonzervativnějších odvětvích automobilového průmyslu. Ferrucio Lamborghini měl vždycky svojí hlavu a dokázal se prosadit v segmentu, kde dle slov jeho největšího konkurenta z Maranella nebylo nikdy místo pro výrobce traktorů. Opak byl pravdou a právě odlišný přístup umožnil existenci jedinečných vozů, které se navždy zapsaly do automobilové historie.

Aktualizováno Úterý, 02 Březen 2010 06:55
Celý článek...
 
Turbodiesel PDF Tisk Email
Napsal uživatel Mario Zetík   
Neděle, 14 Únor 2010 21:05

Druhý historicky významný krok na cestě za vyšším výkonem vznětového motoru v osobních automobilech znamenalo přeplňování. U značky mercedes si první ostruhy odbyli konstruktéři na motorech lehkých a středních nákladních vozidel již koncem padesátých let. Tehdejší turbodmychadla pro malý 5,7L naftový motor se často sotva dožila intervalu výměny oleje. Ještě počátkem let sedmdesátých nebyly výsledky u malých turbodmychadel zcela přesvědčivé. Označení „Turbo“ začalo zdobit nejdříve dálkové kamiony, ale již o 10 let i osobní automobily. 

Aktualizováno Neděle, 21 Únor 2010 10:46
Celý článek...
 
AMG C30 CDI PDF Tisk Email
Napsal uživatel Mario Zetík   
Neděle, 21 Únor 2010 11:34

Ano, dle titulku jsem zbloudil o třídu níže než se v sérii článků věnované výkonným dieselům zatím pohybujeme. Je to výjimka, ale nebudete litovat, ve třídě C se objevil s modelem C 30 CDI AMG opravdu zajímavý a výkonný, s jednoznačným zaměřením na výkon kompletně přepracovaný, vznětový agregát. Na celé 3 litry zdvihového objemu převrtaný motor OM612 DE 30LA tvořil špičku u Céčka řady W203. A tento motor opravdu stál za to!

 

Aktualizováno Sobota, 06 Říjen 2012 07:17
Celý článek...
 
240D 3.0 PDF Tisk Email
Napsal uživatel Mario Zetík   
Pondělí, 08 Únor 2010 18:54

W115 driveDnes si asi někteří z Vás ťukají na čelo. Od roku 1936 si vznětovým motorem poháněné cestovní automobily Mercedes-Benz získali vynikající jméno ale vždy jako taxík nebo pracovní vůz úspěšného živnostníka či vyššího úředníka kladoucího důraz na náklady. I v roce 1974, kdy poprvé zaburácely pod kapotou vznětových modelů Mercedes-Benz více čtyři válce, se hodně lidí podivovalo. A proč víceválcový dieselův motor a proč válců zrovna pět? Pojďme se podívat na cestu, kterou před více než 35ti let nastoupily výkonné diesely od mercedesu. 

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 07:06
Celý článek...
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další > Konec >>

Strana 4 z 7

Hlasování

Pro tchýni je do průsmyku Stélvio ideální:
 

Valid XHTML and CSS.