Napsal uživatel Honza
|
Neděle, 16 Květen 2010 20:17 |
Iso Rivolta – Italský sen s americkým srdcem Renzo Rivolta vyrost v rodině italského průmyslníka se specializací na zpracování dřeva. Doba byla nejistá, a proto se v roce 1939 rozhodl odkoupit malou, ale moderní továrnu na výrobu tepelných generátorů Isothermos. Díky diplomatickým schopnostem ji byl schopen provozovat i během druhé světové války.
|
Aktualizováno Pátek, 24 Prosinec 2010 16:50 |
Celý článek...
|
|
Napsal uživatel Ruda
|
Úterý, 31 Březen 2009 14:38 |
Vážení návštěvníci, jménem všech webmasterů i redakatorů buďte vítáni na veřejném Fóru E500 !
Nenechte se zmást zdánlivě jednoznačným názvem "E500". Ano máme to auto rádi, ale není to zdaleka celý svět. Je tu spousta jiných krásných aut a spousta jiných, zajímavých příběhů, zdaleka ne jen o automobilech. Stojí za to, něco se o nich dozvědět. Uznáváme vkus a názor druhého a vážíme si každého zajímavého podnětu, který můžete vy, jako nový člen fóru přinést. |
Aktualizováno Úterý, 04 Květen 2010 09:01 |
Celý článek...
|
Napsal uživatel Mario Zetík
|
Neděle, 21 Únor 2010 11:34 |
Ano, dle titulku jsem zbloudil o třídu níže než se v sérii článků věnované výkonným dieselům zatím pohybujeme. Je to výjimka, ale nebudete litovat, ve třídě C se objevil s modelem C 30 CDI AMG opravdu zajímavý a výkonný, s jednoznačným zaměřením na výkon kompletně přepracovaný, vznětový agregát. Na celé 3 litry zdvihového objemu převrtaný motor OM612 DE 30LA tvořil špičku u Céčka řady W203. A tento motor opravdu stál za to!
|
Aktualizováno Sobota, 06 Říjen 2012 07:17 |
Celý článek...
|
|
Napsal uživatel Honza
|
Pondělí, 01 Březen 2010 09:51 |
Je s podivem, jakou roli hraje náhoda i v těch nejkonzervativnějších odvětvích automobilového průmyslu. Ferrucio Lamborghini měl vždycky svojí hlavu a dokázal se prosadit v segmentu, kde dle slov jeho největšího konkurenta z Maranella nebylo nikdy místo pro výrobce traktorů. Opak byl pravdou a právě odlišný přístup umožnil existenci jedinečných vozů, které se navždy zapsaly do automobilové historie.
|
Aktualizováno Úterý, 02 Březen 2010 06:55 |
Celý článek...
|
Napsal uživatel Mario Zetík
|
Neděle, 14 Únor 2010 21:05 |
Druhý historicky významný krok na cestě za vyšším výkonem vznětového motoru v osobních automobilech znamenalo přeplňování. U značky mercedes si první ostruhy odbyli konstruktéři na motorech lehkých a středních nákladních vozidel již koncem padesátých let. Tehdejší turbodmychadla pro malý 5,7L naftový motor se často sotva dožila intervalu výměny oleje. Ještě počátkem let sedmdesátých nebyly výsledky u malých turbodmychadel zcela přesvědčivé. Označení „Turbo“ začalo zdobit nejdříve dálkové kamiony, ale již o 10 let i osobní automobily.
|
Aktualizováno Neděle, 21 Únor 2010 10:46 |
Celý článek...
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další > Konec >>
|
Strana 4 z 7 |